Γραμμή Παροχής Πληροφοριών για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και Ψυχολογικής Υποστήριξης υποψηφίων και οικογενειών

Η γραμμή υποστήριξης του ΚΕΣΥ Φλώρινας λειτουργεί με στόχο:

  • να παρέχει πληροφορίες σε σχέση με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, όπως π.χ. σε σχέση με την ελάχιστη βάση εισαγωγής, το παράλληλο μηχανογραφικό για την εισαγωγή σε Δημόσιο ΙΕΚ, την εξεταστέα ύλη κ.ά.,
  • να υποστηρίξει μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου κατά την ιδιαίτερη περίοδο των Πανελλαδικών Εξετάσεων,
  • να βοηθήσει τους υποψηφίους στη διαχείριση του άγχους των εξετάσεων,
  • να ενισχύσει τις οικογένειες των υποψηφίων στον υποστηρικτικό τους ρόλο κατά το διάστημα αυτό.

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

  • Για πληροφορίες σχετικά με τις Πανελλαδικές εξετάσεις: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 14:00 στα τηλ. 2385044139 και 2385045611
    επιπρόσθετα: Δευτέρα έως Παρασκευή 14:00-19:00 στο 6972297711
  • Για ψυχολογική υποστήριξη: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 14:00 στο τηλ. 2385045611,
    επιπρόσθετα: Δευτέρα έως Παρασκευή 14:00-19:00 στο 6972297711

Εναλλακτικά μπορείτε να θέσετε το αίτημά σας στις παρακάτω φόρμες


Οδηγίες:

Συμπληρώστε την πρώτη φόρμα εφόσον το αίτημά σας αφορά γενικώς συμβουλευτική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη ή τη δεύτερη φόρμα εφόσον το αίτημά σας αφορά συμβουλευτική υποστήριξη και πληροφόρηση σε θέματα πανελλαδικών εξετάσεων και εκπαιδευτικού και επαγγελματικού προσανατολισμού.


ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Στοιχεία αιτούντος και περιγραφή αιτήματος

 

Verification


ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ

Στοιχεία αιτούντος και περιγραφή αιτήματος

 

Verification


Τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται με την φόρμα:

  1. θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τους ανωτέρω λόγους (παροχή Συμβουλευτικής Υποστήριξης ή Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού προς τον/την αιτούντα ή τον κηδεμονευόμενο μαθητή/τρια)
  2. δεν θα διατεθούν σε τρίτα πρόσωπα πέραν του διοικητικού προϊσταμένου του ΚΕΣΥ Φλώρινας και του υπαλλήλου στον οποίο θα ανατεθεί η διεκπεραίωση του αιτήματος
  3. το χρονικό διάστημα τήρησής τους θα είναι ανάλογο του χρόνου διεκπεραίωσης του αιτήματος – πέραν αυτού θα διαγράφονται

ns

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •