«ΕπαναΣυνδεόμαστε στο Σχολείο – Οι e-ιστορίες στην τάξη» (εκπαιδευτικό υλικό και δραστηριότητες)

«ΕπαναΣυνδεόμαστε στο Σχολείο – Οι e-ιστορίες στην τάξη» του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήματος Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Το έντυπο περιλαμβάνει:

α) Χρήσιμες επισημάνσεις για τη μετάβαση στην ηλεκτρονική τάξη και τη διαχείριση συζητήσεων που είναι πιθανό να προκύψουν σε σχέση με τη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορωνοϊό-Covid-19.

και

β) Δραστηριότητες ενδυνάμωσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεσμών στη ηλεκτρονική τάξη για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας μαθητών σε περιόδους που έχει ανασταλεί η λειτουργία των σχολείων λόγω έκτακτων συνθηκών.

Απώτερος σκοπός αυτή της προσπάθειάς μας είναι να στηρίξουμε τα παιδιά κρατώντας «ενεργές» τις κοινωνικό-συναισθηματικές διαστάσεις της μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ενίσχυσης της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών/τριών μας, αλλά και της δικής μας.

Για να δείτε το έντυπο: http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/pdf/epanasyndeomaste-sto-sxoleio-e-istories-drastiriotites-stin-taksi-COVID-19.pdf

Για να δείτε επιπλέον σχετικό υλικό: http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/index.php/2020-03-08-17-58-58/186-yliko-gia-ekpaideftikoys-sxoleia


Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου, Ph.D.,
Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας
Πρόεδρος Τμήματος Ψυχολογίας
Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σχολικής Ψυχολογίας και του
Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας Τμήμα Ψυχολογίας
Φιλοσοφική Σχολή
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πανεπιστημιόπολη
157 03 Ιλίσια
ΑΘήνα

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...